Firmy podkupują specjalistów
wynagrodzenia Nawet o 30–40 proc. wzrosły w tym roku w niektórych specjalnościach stawki oferowane kandydatom do pracy. To jeden z powodów, dla których pracodawcy nie chcą ich podawać w ogłoszeniach.
Ekspansja e-handlu i e-marketingu sprawiła, że poszukiwani teraz pilnie specjaliści ds. e-commerce, SEM czy CRM mogą liczyć na pensje rzędu 10 tys. brutto, a więc nawet o 3–4 tys. więcej niż przed rokiem. Z kolei specjalista od marketing automation zarabia nawet 12 tys. miesięcznie, a pensja dyrektora ds. e-commerce sięga 35 tys. zł – wynika z danych firmy rekrutacyjnej Michael Page.
– Dynamiczny rozwój e-handlu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta