Żywność online ruszy z kopyta
handel | Zakupy spożywcze w internecie jeszcze się w Polsce w pełni nie przyjęły. Chce je upowszechnić grupa Eurocash, która zarządza 20 tys. sklepów stacjonarnych. piotr mazurkiewicz
Polacy z entuzjazmem podchodzą do e-zakupów, ale nie we wszystkich kategoriach produktów przyjmują się one równie dobrze. Dość opornie idą zakupy żywności online: przynajmniej raz zrobiło to tylko 22 proc. Polaków, podczas gdy ubrania kupowało tak już 73 proc. Jedną z barier jest brak zaufania do osób przygotowujących wysyłkę takich produktów, jak owoce, warzywa, wędliny czy pieczywo. Barierę tę chce przełamać notowany na GPW Eurocash.
Nowy projekt
– W naszym przekonaniu konsument przyszłości będzie robić zakupy w dwóch miejscach: blisko domu i w internecie. Pracujemy nad kompleksowym rozwiązaniem, które umożliwi naszym klientom, właścicielom niezależnych sklepów spożywczych, wykorzystanie internetu do zwiększenia swojej sprzedaży – mówi „Rzeczpospolitej" Luis Amaral, prezes Eurocashu. – Na rozwój i wdrożenie tych rozwiązań z pewnością potrzebujemy czasu, więc za wcześnie na podanie dokładnych dat. Jesteśmy przekonani, że sprzedaż przez internet będzie się rozwijać i dlatego powinniśmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta