Za wyborem centrum stała lokalizacja i postrzeganie klientów
Chcemy zapewnić większą dostępność naszych produktów, rozwiązań i usług - mówi Paulina Nesteruk, dyrektor w dziale komunikacji Ikea Retail w Polsce.
Rz: Otworzyliście w galerii handlowej Blue City drugi po madryckim kompaktowy market. Dotychczas bazowaliście na samodzielnych dużych sklepach. Co przyświeca tej idei?
Paulina Nesteruk, dyrektor w dziale komunikacji Ikea Retail w Polsce: Obserwując aktualne trendy i zmieniający się styl życia konsumentów, postanowiliśmy zaoferować im nowy format sklepu, odpowiadający ich potrzebom. Chcemy tym samym zapewnić większą dostępność naszych produktów, rozwiązań i usług, co stanowi jedno z kluczowych założeń globalnej strategii rozwoju Ikei.
Można powiedzieć, że wracacie do źródeł, bo pierwszy, niewielki sklep Ikea w Polsce znajdował się przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.
Tak, ale sklep w Blue City to zupełnie nowy koncept Ikei. Jest mniejszy niż standardowy sklep, ma inny układ i wystrój wnętrz – połączyliśmy stylistykę znaną z dotychczasowych sklepów z nowymi rozwiązaniami wizualnymi i technologicznymi. Sklep znajduje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta