Z Doliny Krzemowej do Polski
biznes, ludzie, startupy | Tyson Quick postawił na Białystok. Jego firma Instapage w ub.r. pozyskała 15 mln dol. od Morgan Stanley Expansion Capital michał duszczyk
Często słyszy się o rodzimych specjalistach IT, którzy przeprowadzili się do Doliny Krzemowej, by zrobić tam karierę. W tej historii kierunek był inny – to startup z San Francisco przeniósł się do Polski. Tyson Quick – CEO Instapage – zaprosił do współpracy polskich programistów i dzięki temu rozwinął swoją firmę w błyskawicznym tempie. Spółka, która ma oddziały w Białymstoku i Warszawie, to dziś istotny gracz w branży tzw. landing page.
Polski zaciąg talentów
Landing page to w dużym skróce strona WWW, na którą trafia internauta pozyskany na skutek różnego rodzaju działań akwizycyjnych firm. Taka witryna może być samodzielną stroną albo elementem większej witryny. Instapage zajmuje się tworzeniem takich stron. Tyson Quick firmę założył w 2012 r. 25-letni wówczas startupowiec miał ambicję, by zrewolucjonizować marketing – chciał, by reklama była spersonalizowana, wolna od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta