5G od Playa jeszcze w tym roku
Trwa wyścig operatorów komórkowych o koszulkę lidera nowej technologii. Najmłodszy gracz rusza dziś z nietypową kampanią. Jaki ma plan? Urszula Zielińska
P4, operator sieci Play (Grupa Play Communications), rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której główną rolę pełnić będzie własna sieć telekomu. Operator zdecydował się na odważny krok. W kampanii pojawi się 5G, której to technologii na razie nikt w Polsce nie ma w ofercie. Telekom będzie promować się pod hasłem „5G-Ready".
Sieć przyspieszy 3–4 razy
– Zrozumieliśmy, że musielibyśmy poczekać, aż 5G zaoferuje lepsze i szybsze doświadczenie konsumenckie. Postanowiliśmy więc uaktualnić naszą sieć, przygotować ją na 5G i otworzyć pierwsze lokalizacje 5G w Polsce w tym roku – mówi „Rzeczpospolitej" Jean-Marc Harion, prezes P4....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta