Więcej zarobiły na reklamie tylko internet i kino
W I kwartale br. reklamodawcy byli o włos od powtórzenia rekordu wydatków na media sprzed roku. Ograniczyli je o 0,5 proc.
O 0,5 proc., do 2,1 mld zł, spadły wydatki reklamowe w Polsce w I kwartale 2019 roku – szacuje zarząd Agory, wydającej „Gazetę Wyborczą" i prowadzącej m.in. sieć kin Helios. Agora nie wycofuje się z przewidywań, że rynek reklamy w całym 2019 roku urośnie, ale sygnalizuje, że tempo może być niewielkie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta