Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stawiamy na jakość obsługi klienta

16 maja 2019 | Ekonomia | Michał Niewiadomski
źródło: materiały prasowe

Rozbudowujemy sieć magazynów dla e-commerce, tak by cały rynek tam, gdzie operujemy, objąć dostawami w systemie tzw. następnego dnia roboczego (next business day) – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP ds. IT, e-commerce i logistyki.

 

Bardzo ciekawe są liczby dotyczące LPP. Na 2,5 tys. osób pracujących w spółce 350 jest w IT. Można by powiedzieć, że to średniej wielkości firma informatyczna w Polsce, a tymczasem mówimy o spółce odzieżowej. Dlaczego w LPP jest tylu informatyków?

Trafnie pan to zauważył. My określamy siebie mianem firmy fashiontech, czyli firmy technologicznej działającej w branży odzieżowej. Na szczęście mamy też zachowane właściwe proporcje, bo przy 350 informatykach dwa i pół razy więcej osób zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży. Te liczby pozwalają powiedzieć, że jesteśmy największym producentem i eksporterem polskiej odzieży na świecie i jednym z największych eksporterów polskiej myśli technicznej. Bo tych 350 informatyków tworzy wiele produktów IT szytych na miarę dla LPP, które następnie są implementowane w 23...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11356

Wydanie: 11356

Spis treści
Zamów abonament