Rewolucyjne zmiany w logistyce
E-commerce zmienia nawyki konsumentów, do których musi dostosować się cały biznes, także w zakresie organizacji łańcucha dostaw.
Przy zakupach online ważne jest, by klient otrzymał dokładnie to, co zamówił, i w jak najkrótszym czasie. Dla producentów i sprzedawców to ogromne wyzwanie, które wymusza rewolucyjne zmiany – wynika z dyskusji podczas panelu „Nowoczesna logistyka i magazyny".
– Centra logistyczne muszą być dostosowane do wymagań klienta, a jeśli chodzi o klientów z sektora e-commerce, to są one specyficzne – mówił Marek Dobrzycki, dyrektor zarządzający Panattoni Europe. – Ta branża jest coraz bardziej zautomatyzowana, więc magazyny muszą mieć odpowiednie wyposażenie, rozmiary czy nawet odpowiedni rodzaj posadzki. Jeszcze innych rozwiązań wymaga przygotowanie infrastruktury teleinformatycznej czy stanowisk kurierskich – opisywał.
Panattoni Europe jest jednym z największych w Polsce operatorów centrów logistycznych, wybudował magazyny o powierzchni 6 mln mkw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta