Rozpoznawalne logo nie wystarczy
Sukces we franczyzie zależy od sprawdzonego pomysłu, siły marki oraz od pracy i zaangażowania franczyzobiorcy.
Znana marka przyciąga klientów i przyspiesza rozwój firmy, ale nie daje gwarancji na intratny biznes.
– Podstawą sukcesu każdej działalności jest praca i zaangażowanie właściciela. Bez tego nawet najlepiej skonstruowany koncept biznesowy, należący do dużej firmy, nie wystarczy. Jest wiele sieci franczyzowych, które musiały zamknąć swoje placówki z powodu braku zaangażowania franczyzobiorcy w biznes – mówi Monika Dąbrowska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Franczyzodawca dostarcza narzędzia i wskazówki dotyczące...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta