Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wsparcie marketingowe produktu to jeden z kluczy do sukcesu w sprzedaży

27 czerwca 2019 | Pomysł na biznes

Jak wynika z raportu przygotowanego przez PMR Consulting & Research oraz Attention Marketing, w większości firm marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową. Wiąże się to z bezpośrednim zaangażowaniem w prowadzone procesy sprzedażowe. Blisko trzy czwarte firm (73 proc.) łączy oba obszary.

 

Oprócz aktywnego wspierania sprzedaży rolą marketingu jest pozyskiwanie nowych klientów, choć 38 proc. firm nie uważa tego za główne zadanie tego obszaru. Marketing utożsamiany jest z promocją, a dział marketingu i promocji jest odpowiedzialny za dostarczanie odpowiednich materiałów.

– Główne wnioski z badań potwierdzają nasze wcześniejsze analizy, mówiące o tym, że w większości firm działy marketingu i PR współtworzą strategię sprzedażową i są bezpośrednio zaangażowane w prowadzone procesy sprzedażowe. Nie dziwi więc, że to właśnie wzrost sprzedaży jest najpowszechniejszym wskaźnikiem pomiaru...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11391

Wydanie: 11391

Spis treści
Zamów abonament