Jeśli na zakupy, to w czasie pracy
Dla sklepów internetowych statystycznie najintensywniejszy pod względem sprzedaży jest wtorek, a najsłabiej wypada weekend – wynika z dokonanej przez serwis Ceneo analizy 3 mln transakcji, którą poznała „Rzeczpospolita".
Polacy uwielbiają e-zakupy, robi je już 62 proc. internautów, którzy zostawiają w e-sklepach i na platformach ponad 50 mld zł rocznie. Z analizy serwisu Ceneo wynika, że konsumenci w zdecydowanej większości są z takiej możliwości bardzo zadowoleni. Mają też swoje zwyczaje, z analizy 3 mln transakcji wynika, że najwięcej realizowanych jest od wtorku do czwartku, w zasadzie od rana do wieczora, zatem Polacy chętnie kupują po prostu w godzinach pracy.
– Dane pokazują, że Polacy w ciągu ostatniego roku mocno ograniczyli weekendowe zakupy w sieci. Impulsem do takiego zachowania w sieci może być zakaz handlu w niedzielę – mówi Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl. – Prawdopodobnie z góry zakładamy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta