Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Serwisy VoD rosną na promocji

06 grudnia 2019 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Reklamowe wydatki internetowych platform z wideo są coraz wyższe i coraz częściej trafiają do mediów tradycyjnych. Urszula Zielińska

 

31 mln zł kosztowały reklamy pięciu dużych internetowych płatnych platform z filmami i serialami (VoD) w polskiej sieci w pierwszym półroczu br. – wynika z szacunków przygotowanych dla „Rzeczpospolitej" przez dom mediowy Starcom.

Dla porównania, w 2018 r. te same firmy wydały na reklamę około 56 mln zł. Jeśli więc druga połowa tego roku będzie podobna do pierwszej, wzrost wydatków internetowych graczy na rynku wideo może sięgnąć ok. 9 proc. Jest jednak bardzo prawdopodobne, że – w obliczu rosnącej konkurencji programowej – na promocję wydadzą nawet o kilkanaście procent więcej niż w 2018 r. – uważają analitycy.

Netflix wychodzi na ulicę

Spośród działających w Polsce serwisów najwięcej w ubiegłym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11527

Wydanie: 11527

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Monitor Południowy

Nieprzypisane

Zamów abonament