Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z lepszym układem kierowniczym od BMW

23 czerwca 2020 | Ekonomia i rynek | Tomasz Burnett
Toyota Corolla GR 2.0 Hybrid to topowa odmiana japońskiego kompaktowego modelu
autor zdjęcia: Martin Śliwa
źródło: Rzeczpospolita
Toyota Corolla GR 2.0 Hybrid to topowa odmiana japońskiego kompaktowego modelu

Zabraliśmy naszą całkiem nową długodystansową Toyotę Corollę GR na pierwszą przejażdżkę. Tym razem byliśmy dla niej delikatni.

 

W środku pachnie nowością. Sięgam do przycisku start, na liczniku kilometrów pojawia się liczba 50. Zanim nasza Corolla nabierze ogłady mechanicznej i będziemy mogli wciskać gaz do oporu, wybieramy się na rekreacyjną przejażdżkę, podczas której sprawdzimy, jak działa nowy układ jezdny. Wraz z debiutem wersji GR w Corolli pojawiło się zawieszenie z regulacją tłumienia amortyzatorów.

Zacznijmy od tego, że Corolla zmieniła charakter. Wraz z pojawieniem się w 2019 roku 12. generacji kompaktowej Toyoty, wprowadzono nową platformę TNGA, która pozwoliła obniżyć środek ciężkości, a jej wysoka sztywność poprawia reakcję samochodu na komendy podawane przez kierowcę. Duże znaczenie dla wrażeń zza kierownicy ma też nowe zawieszenie z konstrukcją wielowahaczową...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11691

Wydanie: 11691

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament