Gdy wpłatomat zawodzi, bank nie obraca naszymi pieniędzmi
Jeśli wpłatomat przyjął gotówkę, ale nie zasiliła ona rachunku, klient musi reklamować transakcję. Bywa, że jej rozpatrzenie zajmuje tygodnie. JANINA BLIKOWSKA
Nasz czytelnik, pan Mariusz, wpłacał pieniądze we wpłatomacie w Zgierzu na swoje konto w Credit Agricole. – Urządzenie Euronetu przyjęło gotówkę, która nie została zaksięgowana na moim koncie, więc złożyłem reklamacje. Ile może trwać jej rozpatrzenie? – pyta.
Anna Strompowska, Partnership Manager w Credit Agricole, zapewnia, że sytuacje, w których klient wpłacił pieniądze i nie zostały zaksięgowane na koncie, są incydentalne, a mogą one wynikać z błędu po stronie urządzenia, np. zacięcie się banknotów wewnątrz wpłatomatu. – Reklamację klient może złożyć u nas lub w firmie, która jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta