Firmy chcą być transparentne w ochronie klimatu
Uczestnicy rynku zwracają coraz większą uwagę na proekologiczne działania biznesu. Przybywa też narzędzi pozwalających na sprawdzenie ich efektów. Partnerem relacji jest LPP
Jak wyglądają dobre praktyki w obszarze raportowania emisji na świecie i w Polsce? Jak mają się do siebie presja rynkowa i regulacyjna oraz rola CSR w strategiach firm? Jak skutecznie wspierać ograniczanie emisji? To pytania, na które szukali odpowiedzi uczestnicy panelu „Emisje – raportować czy nie?", który odbył się w trakcie kongresu EEC Trends Online w ramach bloku tematycznego EEC Green.
Uczestnicy dyskusji zwracali uwagę, że na świecie, także w Polsce, rośnie presja wszystkich uczestników rynku – instytucji finansujących, inwestorów, partnerów biznesowych, ale też klientów – na proekologiczne działania biznesu, jak również na rzetelne informowanie o ich skutkach. Powoduje to, że jednocześnie zwiększa się liczba narzędzi weryfikujących oceniane obszary, ale także dostarczających rynkowi wiedzy o aktywności danej firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju.
W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta