Orange Polska szykuje nową strategię
W drugim kwartale jeden z największych telekomów kraju przedstawi kilkuletni plan. Na razie podsumował poprzedni. Nie wszystko się udało.
Nie ma to, jak rozliczać się z inwestorami z założeń strategii przygotowanej przez poprzednika. To spotkało w czwartek Juliena Ducarroza, prezesa Orange Polska od września 2020 r. Przy okazji publikacji wyników za rok ubiegły spółka podsumowała efekty strategii, którą rozpoczęła w 2017 r.
– Mamy przed sobą jeszcze parę rzeczy do zrobienia –przyznał Julien Ducarroz.
Plan Orange.One (czteroletni) zakładał, że grupa ustabilizuje przychody i zaczną one rosnąć. Poprawić miała się także efektywność telekomunikacyjnej grupy. Finansowe cele, jak podkreślał odpowiedzialny za tę stronę grupy Jacek Kunicki, udało się zrealizować w pełni. Także w 2020 r. Orange Polska udało się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta