Raty online zwiększają sprzedaż w e-commerce
Martyna Szczepaniak członek zarządu, Head of Consumer Credit w PayU
Zyskująca na popularności w internecie metoda płatności na raty zwiększa możliwości zakupowe konsumentów, jednocześnie wspierając zwyżki sprzedaży w e-sklepach.
Z roku na rok przybywa w Polsce konsumentów zainteresowanych finansowaniem zakupów online na raty. Z naszych analiz wynika,
że w 2020 r. łączna wartość zakupów opłacanych tą metodą płatności wzrosła o 45 proc. w porównaniu z rokiem 2019. Na ten trend odpowiada coraz więcej sklepów internetowych, które w zaoferowaniu konsumentom możliwości rozłożenia płatności w czasie słusznie upatrują szansy na zwiększenie sprzedaży. W 2020 r. średnia wartość koszyka zakupowego finansowanego na raty była o jedną trzecią wyższa niż w roku poprzedzającym i nierzadko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta