Transakcja była, na powiadomienie czasem czekamy
Chwilowy brak internetu, kłopoty operatora telefonii komórkowej, przetwarzanie bardzo dużej liczby powiadomień wydłużają oczekiwanie klienta na wiadomość.
Pan Marek jest klientem banku PKO BP. Ostatnio po otrzymaniu przelewu na konto powiadomienie Push o tym zdarzeniu dotarło do niego dopiero po kilkunastu godzinach. „Dlaczego powiadomienia przychodzą czasem z tak dużym opóźnieniem", zapytał w banku.
Piotr Wardziak z biura prasowego PKO BP mówi, że zależnie od dyspozycji klienta powiadomienia Push i SMS-y wysyłane są natychmiast, gdy dochodzi do zdarzenia, lub tylko w godzinach od 8 do 22. Jeśli klient powiadomienie otrzymuje z opóźnieniem, proponujemy złożenie reklamacji i indywidualne sprawdzenie każdego takiego przypadku – mówi Piotr Wardziak.
Jego zdaniem często problemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta