Podpatrujmy chiński e-handel
Chiński rynek e-commerce jest największy na świecie. I, jak wskazują eksperci, niezwykle konkurencyjny. To wymagający biznes na najwyższym poziomie.
O tym, jak sprzedawać polskie produkty w Chinach przez internet w formule cross border, mówili eksperci i przedsiębiorcy podczas trzeciego i ostatniego spotkania w ramach siódmej już edycji Programu Handlu Zagranicznego (PHZ).
Kierunek Chiny
– W ramach Programu Handlu Zagranicznego staramy się wskazywać światowe trendy w handlu. I nie sposób nie zauważyć tego, co się dzieje w Chinach – mówił Piotr Jabłoński, dyrektor departamentu finansowania handlu w Banku BNP Paribas, który jest głównym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta