W benefitach jeszcze nie widać rynku pracownika
Wiele firm nie dostosowało świadczeń pozapłacowych do zmienionych przez pandemię oczekiwań pracowniczych. Stąd niezadowolenie 40 proc. pracujących Polaków.
Pakiet opieki medycznej premium (wraz z dentystą), ubezpieczenie na życie, elastyczne godziny pracy i możliwość pracy z domu, dofinansowanie szkoleń i kursów i program wsparcia psychologicznego, także dla rodziny – takie świadczenia zawarto w ofercie pracy dla inżyniera jakości (QA Engineer) w jednej z dużych firm usług IT. Rozbudowana oferta benefitów to dzisiaj standard w branży IT, która boryka się z niedoborem i rotacją specjalistów.
Jednak zdecydowana większość pracowników (w tym także specjaliści i kierownicy z innych branż) może tu liczyć co najwyżej na średnią rynkową, w której jest podstawowa opieka medyczna, bony podarunkowe i karta sportowa. Jak wynika z najnowszego raportu płacowego firmy rekrutacyjnej Hays Poland, 69 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta