Jesteśmy firmą w pełni omnichannelową
Po pandemii wygrały te firmy, które zamiast mówić o transformacji cyfrowej, po prostu ją zrobiły – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.
LPP to firma zajmująca się zarówno produkcją, jak i dystrybucją odzieży. To także firma z bardzo mocnym segmentem e-commerce. Podczas pandemii nastąpił ogromny skok e-sprzedaży. A jak sytuacja wygląda obecnie?
Zwyżki sprzedaży e-commerce cały czas są bardzo duże, przynajmniej w przypadku LPP. Wróćmy jednak na chwilę do roku 2020 – trwa pandemia, zamykają nam wszystkie sklepy i nagle okazuje się, że część firmy odpowiedzialna za e-commerce ma tak dużo pracy, że nie jest w stanie sobie z nią poradzić, tymczasem zespoły odpowiedzialne tylko za kanał offline w zasadzie nie mają co robić. Próbujemy być absolutnie elastyczni, ludzi z kanałów offline przekierowujemy do online, ale okazało się, że nie potrafimy tego zrobić w tak krótkim czasie. To uświadomiło nam, że nasz ówczesny podział na offline i online jest absolutnie nieelastyczny, nie przystaje do dzisiejszych czasów.
Podjęliśmy więc decyzję, że musimy zmienić się w firmę omnichannelową i tym samym dokonać transformacji cyfrowej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta