Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jesteśmy firmą w pełni omnichannelową

28 kwietnia 2022 | Ekonomia i rynek | Marcin Piasecki
autor zdjęcia: Irek Dorożański
źródło: Rzeczpospolita

Po pandemii wygrały te firmy, które zamiast mówić o transformacji cyfrowej, po prostu ją zrobiły – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

LPP to firma zajmująca się zarówno produkcją, jak i dystrybucją odzieży. To także firma z bardzo mocnym segmentem e-commerce. Podczas pandemii nastąpił ogromny skok e-sprzedaży. A jak sytuacja wygląda obecnie?

Zwyżki sprzedaży e-commerce cały czas są bardzo duże, przynajmniej w przypadku LPP. Wróćmy jednak na chwilę do roku 2020 – trwa pandemia, zamykają nam wszystkie sklepy i nagle okazuje się, że część firmy odpowiedzialna za e-commerce ma tak dużo pracy, że nie jest w stanie sobie z nią poradzić, tymczasem zespoły odpowiedzialne tylko za kanał offline w zasadzie nie mają co robić. Próbujemy być absolutnie elastyczni, ludzi z kanałów offline przekierowujemy do online, ale okazało się, że nie potrafimy tego zrobić w tak krótkim czasie. To uświadomiło nam, że nasz ówczesny podział na offline i online jest absolutnie nieelastyczny, nie przystaje do dzisiejszych czasów.

Podjęliśmy więc decyzję, że musimy zmienić się w firmę omnichannelową i tym samym dokonać transformacji cyfrowej....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12253

Wydanie: 12253

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Zamów abonament