Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bankomat: gotówki nie ma w portfelu ani na koncie

26 stycznia 2023 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Przerwana transakcja w bankomacie? Jeśli nie dostaliśmy gotówki, a konto zostało obciążone, trzeba złożyć reklamację.

Pani Izabela kilka dni temu próbowała wypłacić 150 zł w bankomacie w jednym z centrów handlowych na warszawskiej Pradze Północ.

– Włożyłam kartę do urządzenia. Podałam PIN i żądaną kwotę. Bankomat oddał kartę i pojawił się komunikat, że „transakcja nie może być zrealizowana” – opowiada pani Izabela.

Zadzwoniła na infolinię banku, a tam dowiedziała się, że gotówka, którą chciała wypłacić, może zostać zablokowana, ale powinna wrócić na konto do siedmiu dni. – Jak nie będzie pieniędzy na koncie po tym terminie, powinnam złożyć reklamację – usłyszała pani Izabela. Małgorzata Witkowska z PKO BP twierdzi, że najczęstszą przyczyną przerwania transakcji w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12480

Wydanie: 12480

Spis treści
Zamów abonament