Bankomat: gotówki nie ma w portfelu ani na koncie
Przerwana transakcja w bankomacie? Jeśli nie dostaliśmy gotówki, a konto zostało obciążone, trzeba złożyć reklamację.
Pani Izabela kilka dni temu próbowała wypłacić 150 zł w bankomacie w jednym z centrów handlowych na warszawskiej Pradze Północ.
– Włożyłam kartę do urządzenia. Podałam PIN i żądaną kwotę. Bankomat oddał kartę i pojawił się komunikat, że „transakcja nie może być zrealizowana” – opowiada pani Izabela.
Zadzwoniła na infolinię banku, a tam dowiedziała się, że gotówka, którą chciała wypłacić, może zostać zablokowana, ale powinna wrócić na konto do siedmiu dni. – Jak nie będzie pieniędzy na koncie po tym terminie, powinnam złożyć reklamację – usłyszała pani Izabela. Małgorzata Witkowska z PKO BP twierdzi, że najczęstszą przyczyną przerwania transakcji w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta