Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spadki czy wzrosty w polskiej sieci

25 maja 2023 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska
źródło: Rzeczpospolita

Wirtualna Polska Holding uważa, że w I kwartale 2023 r. rynek reklamy internetowej skurczył się. A Publicis Group, że urósł. Skąd te różnice?

Są rozbieżności w ocenie zachowania rynku reklamy internetowej w Polsce. Według działającego na rynku reklamy i marketingu Publicis Groupe w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na to medium w naszym kraju wyniosły około 1,15 mld zł, czyli o 7,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2022 r. W sumie cały rynek reklamy wg Publicis Groupe powiększył się w minionym kwartale o 6 proc., do 2,53 mld zł. Tymczasem Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding, właściciela portalu Wp.pl, podczas omawiania wyników holdingu za pierwsze trzy miesiące br. wskazał w tym tygodniu, że rynek lekko się skurczył i dopiero w kolejnych kwartałach może rosnąć....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12579

Wydanie: 12579

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Raporty RZ

Zamów abonament