Analiza konkurencji w kontekście otwarcia nowych megasklepów
GSC (Global Sports Clothing) to globalna firma, która projektuje, wprowadza na rynek i sprzedaje wysokiej jakości markową odzież sportową, w tym obuwie i akcesoria. GSC ma siedzibę w północnoamerykańskim kraju o nazwie Geolandia.
Firma została założona w 2000 roku przez grupę czworga przyjaciół, którzy wzięli udział w warsztatach „ducha przedsiębiorczości”. Dostrzegli oni niszę rynkową w postaci braku oferty wysokiej jakości odzieży sportowej, którą – jak wierzyli – są w stanie wypełnić. W 2000 roku wprowadzono na rynek pierwszą serię odzieży skierowaną do biegaczy, która natychmiast zdobyła wielką popularność. Do końca 2004 roku GSC sprzedawała już odzież sportową i akcesoria dla ponad 15 różnych dyscyplin sportowych, w kilku punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych w ponad 40 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Europie.
GSC rozwijała się organicznie od momentu wejścia na rynek aż do 2013 roku, kiedy spółka kupiła 100 proc. udziałów w firmie Sport Stepper, aby móc konkurować na rynku obuwia sportowego. GSC weszła na giełdę w Geolandii w 2012 r. Produkty firmy są obecnie sprzedawane w ponad 150 krajach na całym świecie, na czterech kluczowych rynkach: Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy oraz Azji i Pacyfiku.
GSC sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem własnych stron internetowych oraz w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta