Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Kampania dobrze widoczna

05 października 2023 | Pierwsza strona | rp.pl
źródło: Rzeczpospolita

Banery i plakaty na ulicach i przy drogach – to w odczuciu aż 85,7 proc. ankietowanych w sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” i radia RMF FM główna oznaka kampanii wyborczej.

Reklamę internetową zauważa 40,2 proc. ankietowanych, reklamy w radiu i telewizji wskazuje 39,4 proc. badanych, a na bezpośredni kontakt z kandydatami na ulicy zwróciło uwagę jedynie 13,5 proc. ankietowanych.

– Obraz wciąż przemawia do nas bardziej niż tysiąc słów – tłumaczy dr Mirosław Oczkoś, specjalista od marketingu politycznego. —jn

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 12691

Wydanie: 12691

Spis treści
Zamów abonament