Telewizja odda koszulkę lidera
Kino, reklama internetowa i gry wideo – te segmenty sektora media i rozrywka będą rosnąć do 2027 r. najszybciej. Ale to dostęp do internetu ma dawać największe przychody.
48,1 mld zł wydadzą w Polsce w 2023 r. konsumenci i firmy na rozrywkę, media i dostęp do internetu, szacują autorzy najnowszej edycji raportu „Global Entertainment & Media Outlook 2023–2027”, opracowanej przez PwC Polska.
Uzyskaliśmy jako pierwsi dostęp do opracowania zawierającego prognozy dla dziesięciu segmentów, które zespół PwC bierze pod uwagę. Mówią one, że w perspektywie pięciu lat sektor mediów i rozrywki będzie zwalniał tempo wzrostu, choć w Polsce tendencja ta będzie mniej widoczna niż globalnie. Prognoza dla światowego rynku mówi, że w latach 2023–2027 urośnie on...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta