Marka osobista nie lubi sztucznego szumu
Podobnie jak w przypadku firmy, marka osobista to reputacja i wizerunek.
W budowie marki osobistej ważne jest zrozumienie, że cały proces nie sprowadza się do zwykłej autopromocji i budowania obecności w ważnych dla nas kanałach komunikacji. To coś więcej. To historia, która – choć pisana przez nas – opowiada o tym, jak na podstawie naszych zachowań w danym środowisku postrzega nas konkretne otoczenie odbiorców.
W dużym skrócie chodzi o pokazanie naszych mocnych stron, doświadczeń i tych cech, które pozostawią po sobie trwały ślad. Wiąże się to z dostosowaniem osobistych wartości do celów zawodowych i prezentowaniem się w sposób, który pozytywnie wpłynie na społeczność, w której działamy.
Osobiście rozumiem ten obszar jako unikalną tożsamość, sumę wiedzy, ekspertyzy, wrażliwości na detale i inteligencji emocjonalnej w biznesie. Odpowiednio rozwijane zbudują naszą wiarygodność i znak towarowy, którym będziemy się posługiwać przez lata.
Wiedza i profesjonalizm
Posiadanie silnej marki osobistej świadczy o specjalistycznej wiedzy i profesjonalizmie. W branży PR i consultingu to szczególnie ważne, ponieważ praca w tym zawodzie ma charakter usługowy – wobec firm, instytucji, a co najważniejsze – pracujących w nich ludzi.
Pracodawcy i klienci są bardziej skłonni zaufać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta