Orzeczenie nie kwestionuje legalności zbierania zgód
Rozstrzygnięcie TSUE nie zawiera żadnych szerszych rozważań o funkcjonowaniu reklamy behawioralnej – mówi Ninon Vagner, dyrektor ds. prywatności IAB Europe.
W czwartek TSUE odpowiedział na pytanie prejudycjalne sądu belgijskiego w sprawie przetwarzania danych o preferencjach reklamowych użytkowników w systemie tzw. TC String. Jakie będą skutki wyroku dla IAB i branży reklamowej? Czy oznacza konieczność gruntownej zmiany obecnego modelu reklamy behawioralnej?
Orzeczenie TSUE odnosi się wyłącznie do tych dwóch kluczowych pytań: czy TC String to dane osobowe oraz czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta