Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy lubią Allegro. A sieci spożywcze już mniej

25 marca 2024 | Ekonomia i rynek | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Platformę internetową Polacy oceniają jako najlepszego sprzedawcę. Sieci spożywcze odwiedzane najczęściej wypadają sporo gorzej w badaniu.

OC&C Retail Proposition Index to badanie konsumenckie prowadzone od 2012 r. W obecnej edycji badano ocenę sprzedawców przez ponad 2,5 tys. osób. W poszczególnych kategoriach sytuacja się różni. Za najniższe ceny najlepiej oceniony został AliExpress, za kreowanie trendów Zalando, w kilku kategoriach triumfował e-sklep z artykułami dla zwierząt zooplus. Za jakość najmocniejsze notowania dostał Adidas, a za zaufanie do marki Nike. Za wybór towarów i łatwość kupowania z kolei ogólny lider, czyli Allegro.

– Mamy już prawie 20 milionów aktywnych kupujących w Europie Środkowej i liczba ta rośnie zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przywiązanie kupujących do Allegro idzie w parze z częstotliwością zakupów – mówi Roy Perticucci, prezes Allegro. – Mimo nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12832

Wydanie: 12832

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament