Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing czasów wojny

03 czerwca 2024 | Komentarze | Bogusław Chrabota
źródło: Rzeczpospolita

Jeśli ktoś uważa, że marketing to tylko domena gospodarki, to jest w błędzie. W czasie wojny wiedza o oczekiwaniach, poglądach i nastrojach przeciwnika jest potężną bronią.

Aż 71 proc. Polaków nie chce, by Polska wysłała żołnierzy do Ukrainy. „Za” jest ledwie 9 proc. Nie ma zdania w tej sprawie 20 proc. W grupie badanych poniżej 24 r.ż. wynik jest jeszcze mniej korzystny dla chcących angażować polskie wojsko w tej wojnie. Przeciw jest 73 proc. badanych. Jeszcze wyższy wskaźnik sprzeciwu spotykamy w kręgu badanych ze średnim wykształceniem i z grupy dochodowej 5–7 tys. zł. Podobny dotyczy respondentów z terenów wiejskich. To dane sondażu SW Research wykonanego dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12888

Wydanie: 12888

Spis treści
Zamów abonament