Marketing czasów wojny
Jeśli ktoś uważa, że marketing to tylko domena gospodarki, to jest w błędzie. W czasie wojny wiedza o oczekiwaniach, poglądach i nastrojach przeciwnika jest potężną bronią.
Aż 71 proc. Polaków nie chce, by Polska wysłała żołnierzy do Ukrainy. „Za” jest ledwie 9 proc. Nie ma zdania w tej sprawie 20 proc. W grupie badanych poniżej 24 r.ż. wynik jest jeszcze mniej korzystny dla chcących angażować polskie wojsko w tej wojnie. Przeciw jest 73 proc. badanych. Jeszcze wyższy wskaźnik sprzeciwu spotykamy w kręgu badanych ze średnim wykształceniem i z grupy dochodowej 5–7 tys. zł. Podobny dotyczy respondentów z terenów wiejskich. To dane sondażu SW Research wykonanego dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta