Sieci idą na wakacje tropem turystów
Żabka czy Biedronka uruchamiają specjalne placówki w miejscowościach, do których w lecie przyjeżdża najwięcej gości.
Okres wakacyjny oznacza znacznie większą liczbę potencjalnych klientów w najpopularniejszych kurortach, na co reagują właśnie sieci handlowe.
Żabka zapowiedziała, że w tym roku uruchomi ponad 140 placówek sezonowych w miejscowościach tego typu, czyli o blisko 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Pierwsze z nich zostały otwarte jeszcze przed majówką, dzięki czemu klienci mogli z nich skorzystać w trakcie długiego weekendu.
Sklep rusza za klientem
– Ulepszamy rozwiązania stosowane w sklepach, dostosowujemy i rozbudowujemy ofertę asortymentową, jak i usprawniamy logistykę odpowiedzialną za dostawy towaru. Wszystko po to, by w trakcie wakacyjnych urlopów czy weekendowych wyjazdów klienci mogli w pełni cieszyć się wypoczynkiem – podaje biuro prasowe Żabki.
Żabka zapewnia też, że bez względu na lokalizację, w sezonowych sklepach można znaleźć dobrze znany asortyment.
W 2024 r. sieć uruchomi blisko 30 kontenerowych sklepów sezonowych oraz 116 placówek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta