Pies w podatkowych kosztach firmy? Fiskus zmienił interpretację
Spółka nie rozliczy w kosztach uzyskania przychodów wydatków na psa wykorzystywanego w akcji reklamowej.
Trudno powiązać wydatki na psa z przychodem firmy działającej w branży IT, nawet jeśli wykorzystywanie jego wizerunku zwiększa klikalność w mediach społecznościowych – stwierdził szef Krajowej Administracji Skarbowej. I zmienił ubiegłoroczną interpretację dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej, w której pozwolono rozliczać nakłady na czworonoga w podatkowych kosztach.
Z pytaniem o wydatki na psa wystąpiła spółka informatyczna zajmująca się m.in. kursami dla programistów, tworzeniem stron i sklepów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta