Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsultantki są sercem naszej firmy

11 września 2024 | Ekonomia i rynek | rp.pl
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita

Trzeba podążać za potrzebami konsumentów, dlatego rozwijamy nowe kanały sprzedaży. Odbywa się to w synergii z podstawą naszej działalności, którą jest sprzedaż bezpośrednia – mówi Anneli Loorits, General Manager Avon Cosmetics Polska.

Sposób robienia zakupów przez konsumentów i konsumentki się zmienia: jak odpowiada na to Avon, marka, która słynie ze sprzedaży bezpośredniej poprzez konsultantki?

Zwyczaje konsumentów się zmieniają. Według danych rynkowych znaczące wzrosty zanotował kanał online, a także sklepy stacjonarne – szczególnie drogerie, dyskonty i mniejsze sklepy ogólnospożywcze. Trzeba iść z duchem czasu i podążać za potrzebami konsumentów, dlatego w Avon rozwijamy nowe kanały sprzedaży, aby klienci mogli kupować nasze kosmetyki w najwygodniejszy dla nich sposób: przez konsultantkę, ale też online, w partnerskich sklepach internetowych i stacjonarnych. W Polsce nasze produkty od lat są dostępne na avon.pl, a od niedawna także w strefie marek na Allegro i Empik.pl.

Od października robimy kolejny krok, aby otworzyć się na nowych klientów: będzie można znaleźć nasze kosmetyki w wybranych drogeriach Rossmann. „Nowe” kanały rozwijają się w synergii z podstawą naszej działalności, którą jest sprzedaż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12973

Wydanie: 12973

Spis treści
Zamów abonament