Wielton będzie musiał zrewidować swoją strategię
Nie minął rok od ogłoszenia nowej strategii grupy na lata 2023–2027, a w obliczu znaczącego pogorszenia sytuacji rynkowej wymaga ona już aktualizacji.
Kryzys w branży przewozowej w Europie wywołał ostre cięcia w inwestycjach firm transportowych, co spowodowało załamanie popytu na rynku naczep i przyczep, uderzając m.in. w Grupę Wielton, trzeciego największego producenta w Europie. Do tego nasiliła się presja cenowa ze strony konkurentów. Nie pomagał też silny złoty. W takich warunkach realizacja ambitnych celów zawartych w strategii Wieltonu, ogłoszonej przed niespełna rokiem, stanęła pod dużym znakiem zapytania.
Plany do poprawki
Zarząd zakładał do 2027 roku podwojenie (względem 2022 r.) sprzedaży wolumenowej do ok. 45 tys. sztuk...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta