Mazda CX-80: Prosta droga do sukcesu
Mazda wchodzi na rynek z nowym modelem. CX-80 będzie największą Mazdą dostępną w wersji siedmiomiejscowej z dużym dieslem i hybrydą plug-in.
Silnik diesla jest najlepszym napędem do dużego SUV-a. Nikt nie przekona mnie, że jest inaczej. Benzynowe napędy są w takich modelach aut często niestety paliwożerne, elektryki mają taką samą wadę i zużywają sporo prądu, a do tego ważą więcej niż trzy miejskie auta z lat 90. XX w. razem wzięte. Innymi słowy – napęd wysokoprężny to najprostsza droga do sukcesu i zadowolenia w dużym SUV-ie. Takim jak nowa Mazda CX-80, w którym pierwsze skrzypce będzie grał 3,3-litrowy silnik diesla o mocy 254 KM, a nie 327-konny plug-in. Mazda w swoim topowym aucie stawia na taki właśnie napęd, bo tego chcą klienci. W mniejszym CX-60 wybiera go ponad 70 procent, a według prognoz w CX-80 ma być podobnie, kto wie, czy nawet nie więcej, bo aktualnie tylko 18 procent klientów wybiera...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta