Hyundai Tucson: Nowy, stary partner
Czwarta generacja Tucsona może jeszcze mocniej namieszać na europejskim rynku. Zmieniło się sporo, chociaż nie wszystkie zmiany widać od razu.
Sukces Tucsona najlepiej obrazują liczby. W zeszłym roku to auto nie miało sobie równych pośród kompaktowych SUV-ów na Starym Kontynencie. Z salonów wyjechało ponad 150 tys. egzemplarzy. Koreański SUV ma się też dobrze na polskim rynku. Rok 2023 zamknął się liczbą 10 699 sprzedanych sztuk. I to pomimo braku diesla w ofercie. Około 30 proc. sprzedaży to klasyczna hybryda. A do dyspozycji koreańska marka ma też ładowanego z gniazdka PHEV-a i miękkie hybrydy.
Tylko kosmetyka
Czwarta generacja Tucsona zmieniła się nieznacznie. Znakiem rozpoznawczym nadal jest front z dużym grillem i ciekawie ułożonymi światłami LED, które mocno wyróżniają się w dzień i w nocy. Z tyłu doszedł pas diodowy biegnący...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta