Audi RS e-tron GT: Komfortowa furioza
Pomimo genów Porsche, RS e-Tron GT to prawdziwe Audi. Swoje minusy rekompensuje fantastycznym napędem, znakomitym zawieszeniem i stylem.
Patrząc na nie, niełatwo byłoby wpaść na pomysł, że e-tron GT dzieli technologię z Porsche Taycanem. Nie ma w tym niczego złego, dzisiaj takie dzielenie się wśród firm (tym bardziej w ramach jednego koncernu) jest absolutnie czymś normalnym. Dodatkowo ta konstrukcja i pomysły rozwiązań bardzo dobrze wpisują się w obecną linię modeli Audi. W konkursie jeden na jeden i pytaniu: „który podoba ci się bardziej”, Audi wygrałoby ten pojedynek. Stonowany, a jednak futurystyczny i niecodzienny wygląd limuzyny nadal robi wrażenie. Nadal, bo premierę rynkową e-tron GT miał w 2021 r., ale koncept tego modelu zaprezentowano w 2018 r., sześć lat temu. Za projekt nadwozia odpowiedzialny jest Polak, Parys Cybulski, który pracuje dla Audi od 2013 r. Chowany tylny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta