Zakaz reklamy piwa? Resort nie mówi „nie”
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy. Ministerstwo Zdrowia rozważa zakaz reklamy wszystkich rodzajów alkoholu.
W Polsce zasady handlu alkoholem określa ustawa o wychowaniu w trzeźwości z 1982 r., która zdecydowanie wymaga kolejnej nowelizacji. Niestety, oczekiwania producentów i sprzedawców w większości nie zostały zrealizowane.
Mimo apeli Ministerstwo Zdrowia nie wpisało do projektu zasad handlu alkoholem online, choć w świetle wyroków NSA coraz więcej firm się na taką opcję decyduje.
Uprzywilejowane piwo?
Możliwa jest za to ogromna zmiana w zakresie zasad reklamowania napojów alkoholowych. – Projekt skierowany do konsultacji publicznych uwzględnia zaostrzenie przepisów dotyczących prowadzenia promocji napojów alkoholowych, niemniej jednak zgłoszona została duża liczba uwag postulujących rozszerzenie generalnego zakazu reklamy napojów alkoholowych również o reklamę piwa. Wszystkie uwagi zgłoszone w konsultacjach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
