Środek łączności i narzędzie biznesu
Środek łączności i narzędzie biznesu
RYS. MAREK KONECKI
ZBIGNIEW ZWIERZCHOWSKI
Chociaż Internet w Polsce został zaoferowany komercyjnie (dostęp do światowej sieci) już siedem lat temu, to komercyjne - biznesowe wykorzystanie sieci przez przedsiębiorstwa jest zjawiskiem dość świeżej daty. Z pewnością jednak można mówić o kolejnej fazie "internetyzacji", kiedy to sieć staje się dla firm nie tylko środkiem komunikacji, ale także narzędziem biznesu - reklamy, marketingu, także handlu, oceniają specjaliści warszawskiej firmy Software, która zajmuje się m.in. analizami rynku teleinformatyki.
Jeszcze nieco ponad dwa lata temu, gdy firma przeprowadzała wywiady z szefami firm komputerowych działających na naszym rynku (zarówno rodzimych, jak i zagranicznych) na temat Internetu, przeważająca opinia była taka: Internet jest ważnym nowym medium, ale jeszcze nie w świecie biznesu. Po upływie wspomnianych dwóch lat podejście do sieci i ocena jej znaczenie dla biznesu zmieniła się "w oczach firm" radykalnie. Korzysta się - i nie dotyczy to jedynie firm komputerowych, ale i innych - nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta