Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najkrótsza droga do klienta

11 lutego 1998 | Moja Kariera | GR

MARKETING BEZPOŚREDNI

Zamierzają go stosować banki, towarzystwaubezpieczeniowe, wydawnictwa, producenci

Najkrótsza droga do klienta

Zadaniem reklamy jest przede wszystkim tworzenie ogólnego pozytywnego wizerunku produktu, który mazostać zapamiętany przez jak największą grupę anonimowych odbiorców. Natomiast marketing bezpośredni docierać powinien z konkretnym produktem do indywidualnego klienta.

Marketing bezpośredni najczęściej kojarzony jest z wysyłką pocztową broszur reklamowych i materiałów informacyjnych do potencjalnych klientów. Działanie takie ma zachęcać do zakupu produktów. Materiały reklamowe mogą docierać nie tylko pocztą, ale także faksem lub za pomocą mediów elektronicznych. Marketing bezpośredni to także sprzedaż przez telefon. Coraz częściej sposobem porozumiewania się producenta produktu lub usługi z klientem jest dziś Internet. Era GSM prowadziła przez pewien czas w 1997 rsprzedaż aktywacji, akcesoriów i aparatów telefonicznych poprzez swoją internetową stronę www. Zainteresowany ofertą klient wypełniał formularz i w ciągu dwóch, trzech dni pojawiał się w jego domu kurier z przesyłką. Płatność następowała przy odbiorze towaru. Wojciech Godlewski z Ery powiedział, że zainteresowanie tą formą sprzedaży było nawet większe niż się w firmie spodziewano i w związku ztym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1307

Spis treści

Media, Internet

Ekonomia

1, 24 proc. wzrostu cen w lutym
3 mln złotych zysku
39 milionów dolarów na reklamę
Barbie Doll idzie na dżamprezę
Bestsellery roku 1997 (II)
Boeing przebija Airbusa
Ceny produktów rolnych
Cień korekty
Czas szukania sponsorów
Czy będzie nowy wydawca
Fenomen Sepúlvedy
Gawęda o Kantorze
Giełdy handlują importowanym zbożem
Głos z tamtego świata
Informacja o przetargu obligacji trzyletniej pożyczki państwowej o zmiennej stopie procentowej oferowanej na przetargach
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Ja i mój klon
Jest w czym wybierać
Karty do głosowania
Koniec rury na sznurek
Konkurs na najlepszą powieść
Kontenery morzem zamiast szosą
Kronika Łodzi
Kłopoty Dow Jonesa
Liczą się przyszłe zyski
List bez ryzyka
Lokalne dno funta
Mamy dodatni bilans handlowy
Mickiewicz z lamusa
Mimo sprzeciwu pracodawców
NBP czuwa, broni i chroni
Nadmiar nawet bez Iraku
Nagroda im. Jerzego Kosińskiego
Niedoszły kleryk -- Lewis Carroll
Orzeł Biały: zyski z ołowianego złomu
Orzeł Biały: zyski z ołowianego złomu
Orzeł Biały: zyski z ołowianego złomu
Podatek w rękach 300 nowych urzędów
Poszkodowani przez PZU Życie
Prawo o publicznym obrocie
Prezes liczy na więcej
Raz kozie życie
Rekordowy przyrost obrotów w Polsce
Rod Stewart wypuszcza obligacje
Romans i i groteska
Spóźniony debiutant
Strategiczny nie znaczy zagraniczny
Tkanka obywatelska
Visa z mikroprocesorem
Wietnam sprzedaje kawę
Wskaźniki europejskie EMU 50
Wszystkie chwyty dozwolone
Wyniki finansowe jednostek gospodarczych
Własna grupa kapitałowa
Włodzimierz Iljicz bez makijażu
Zakaz rabatów
Świadectwo, którego nie ma
Zamów abonament