Najkrótsza droga do klienta
MARKETING BEZPOŚREDNI
Zamierzają go stosować banki, towarzystwaubezpieczeniowe, wydawnictwa, producenci
Najkrótsza droga do klienta
Zadaniem reklamy jest przede wszystkim tworzenie ogólnego pozytywnego wizerunku produktu, który mazostać zapamiętany przez jak największą grupę anonimowych odbiorców. Natomiast marketing bezpośredni docierać powinien z konkretnym produktem do indywidualnego klienta.
Marketing bezpośredni najczęściej kojarzony jest z wysyłką pocztową broszur reklamowych i materiałów informacyjnych do potencjalnych klientów. Działanie takie ma zachęcać do zakupu produktów. Materiały reklamowe mogą docierać nie tylko pocztą, ale także faksem lub za pomocą mediów elektronicznych. Marketing bezpośredni to także sprzedaż przez telefon. Coraz częściej sposobem porozumiewania się producenta produktu lub usługi z klientem jest dziś Internet. Era GSM prowadziła przez pewien czas w 1997 rsprzedaż aktywacji, akcesoriów i aparatów telefonicznych poprzez swoją internetową stronę www. Zainteresowany ofertą klient wypełniał formularz i w ciągu dwóch, trzech dni pojawiał się w jego domu kurier z przesyłką. Płatność następowała przy odbiorze towaru. Wojciech Godlewski z Ery powiedział, że zainteresowanie tą formą sprzedaży było nawet większe niż się w firmie spodziewano i w związku ztym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta