Zadzwoń, nie przychodź
USŁUGI NA TELEFON
Coraz więcej banków ma je wswojej ofercie
Zadzwoń, nie przychodź
Wielu klientów marzy otym, by nie chodzić wkażdejsprawie do banku. Nie mają na to czasu. Boją siękolejek. Banki coraz częściej biorą te marzenia pod uwagę. Obecnie wielespraw załatwianych do niedawna wyłącznie woddziale powierzanych jestkomputerom i telefonom. Za pośrednictwem telefonu można dowiedzieć się ostan swojego rachunku, złożyć dyspozycję, wypowiedzieć umowę lokaty, zamówić nową książeczkę czekową. Służą do tego uruchamiane przez banki bankofony, teleserwisy czy infolinie.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)