Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zadzwoń, nie przychodź

14 sierpnia 1998 | Moje Pieniądze | AM

USŁUGI NA TELEFON

Coraz więcej banków ma je wswojej ofercie

Zadzwoń, nie przychodź

Wielu klientów marzy otym, by nie chodzić wkażdejsprawie do banku. Nie mają na to czasu. Boją siękolejek. Banki coraz częściej biorą te marzenia pod uwagę. Obecnie wielespraw załatwianych do niedawna wyłącznie woddziale powierzanych jestkomputerom i telefonom. Za pośrednictwem telefonu można dowiedzieć się ostan swojego rachunku, złożyć dyspozycję, wypowiedzieć umowę lokaty, zamówić nową książeczkę czekową. Służą do tego uruchamiane przez banki bankofony, teleserwisy czy infolinie.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1465

Spis treści
Zamów abonament