Zarabia na imporcie
BRANŻA SPOŻYWCZA
Tetley Polska chce więcej rynku
Zarabia na imporcie
Herbaty Polacy wypijają więcej niż Anglicy. Nie trzeba jej już zdobywać, można kupić niemalwszystkie odmiany, jakie wytwarzane są na świecie. O polski rynek herbaty walczą więc światowi potentaci. Wzmożenie wysiłków i zwiększenie nakładów na reklamę, w celu opanowania nowego segmentu rynku, zapowiada Tetley Polska.
Na wypromowanie nowej marki Tetley Polska wyda kilka milionów złotych -- w ocenie analityków będzie to 3-8 mln zł. Firma zajmuje się wyłącznie importem, w Polsce nie planuje inwestycji produkcyjnych.
Na świecie co roku wytwarza się 2, 5 mld kg herbaty. 40 proc. tej wielkości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta