Z deszczu pod rynnę
Global Sportnet nie będzie sponsorem rozgrywek ligowych
Z deszczu pod rynnę
Wbrew zapowiedziom niemiecka firma menedżerska Global Sportnet nie będzie sponsorem Piłkarskiej Autonomicznej Ligi Polskiej, która od przyszłego sezonu chce prowadzić rozgrywki ligowe w Polsce. Witold Knychalski, sekretarz generalny PALP, mówi, że Global wycofał się z negocjacji, ponieważ PALP nie posiada dokumentów świadczących o tym, iż może sprzedawać prawa marketingowe do ligi.
Pod koniec lutego br. Global Sportnet zaoferował PALP 2 miliony dolarów za te prawa. Oferta została przyjęta, choć wszyscy mieli świadomość, że Global nie będzie sponsorem tytularnym ligi, lecz że kupuje te prawa dla Kompanii Piwowarskiej SA, która na boiskach ligowych będzie chciała promować swoją markę "Lech". Porozumienie utkwiło w fazie wstępnych negocjacji. Global zażądał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta