Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co się opłaca

06 lutego 1995 | Ekonomia | PR

Co się opłaca

PKP poinformowały, że od połowy bieżącego miesiąca podwyższą o 10 proc. ceny biletów. Staniały kary. Zamiast 150-krotności najtańszego biletu, za jazdę bez biletu zapłacimy jego 50-krotność. Jeśli zdecydujemy się na uiszczenie tej należności w ciągu 7 dni od daty "przestępstwa", opłata ulegnie redukcji o 30 proc. Nie polecamy zatrzymywania pociągu w chwili zbliżania się kontroli biletów. Wówczas oprócz kary musielibyśmy zapłacić dodatkowo 135 zł. Nie opłaca się również korzystać z ulgi przysługującej posiadaczom ekologicznych silników w większości polskich miast. Jej wartość jest niższa od kosztu zaświadczenia sankcjonującego jej przyznanie. I słusznie, po co zwracać ludziom pieniądze, skoro jeśli już mają ekologiczny silnik, to i tak środowisko skorzysta. Proponujemy podwyższenie cen benzyny bezołowiowej. Ci, którzy mają auta z katalizatorami i tak muszą ją kupować. A że jest to zupełnie inaczej niż na świecie? -- Słusznie. Stać nas na polskie rozwiązania.

D. W.

Brak okładki

Wydanie: 397

Spis treści
Zamów abonament