Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Targi i moda

06 lutego 1995 | Styl życia | AS

Targi i moda

Na rynku odzieżowym -- coraz ciaśniej. Znanym od lat, renomowanym firmom, jak "Cora", "Modena", czy "Dana", przybyła konkurencja nie tylko w postaci mniejszych i większych krajowych zakładów, należących do prywatnych biznesmenów, ale i ogromnego importu, zarówno tanich wyrobów z masowej produkcji, m. in. z Dalekiego Wschodu, jak i z kolekcji znanych europejskich domów mody. Dotarcie do odbiorcy ze swoimi propozycjami jest więc coraz trudniejsze.

Być może dlatego dużym powodzeniem u producentów cieszą się targi, umożliwiające prezentację handlowcom najnowszych kolekcji okryć, ubiorów, dziewiarstwa, obuwia, jednym słowem -- mody. To zainteresowanie mobilizuje z kolei fimy targowe nie tylko do organizowania ekspozycji poświęconych prezentacji tych towarów, ale wzbogacania ich o pokazy, konkursy, spotkania branżowe itp. Imprezy te przyciągają również wielotysięczną rzeszę zwiedzających -- przyszłych klientów sklepów, którzy właśnie tu wyrabiaja sobie poglądy i opinie o kierunkach nadchodzącej mody, nowych tendencjach, kolorystyce.

Do połowy lat osiemdziesiątych modę prezentowano jedynie dwa razy do roku, na jesiennych i wiosennych targach w Poznaniu. Jednak od paru lat trudno dokładnie policzyć, ile w ciągu roku odbywa się w Polsce imprez tego typu. Część ma zasięg...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 397

Spis treści
Zamów abonament