Targi i moda
Targi i moda
Na rynku odzieżowym -- coraz ciaśniej. Znanym od lat, renomowanym firmom, jak "Cora", "Modena", czy "Dana", przybyła konkurencja nie tylko w postaci mniejszych i większych krajowych zakładów, należących do prywatnych biznesmenów, ale i ogromnego importu, zarówno tanich wyrobów z masowej produkcji, m. in. z Dalekiego Wschodu, jak i z kolekcji znanych europejskich domów mody. Dotarcie do odbiorcy ze swoimi propozycjami jest więc coraz trudniejsze.
Być może dlatego dużym powodzeniem u producentów cieszą się targi, umożliwiające prezentację handlowcom najnowszych kolekcji okryć, ubiorów, dziewiarstwa, obuwia, jednym słowem -- mody. To zainteresowanie mobilizuje z kolei fimy targowe nie tylko do organizowania ekspozycji poświęconych prezentacji tych towarów, ale wzbogacania ich o pokazy, konkursy, spotkania branżowe itp. Imprezy te przyciągają również wielotysięczną rzeszę zwiedzających -- przyszłych klientów sklepów, którzy właśnie tu wyrabiaja sobie poglądy i opinie o kierunkach nadchodzącej mody, nowych tendencjach, kolorystyce.
Do połowy lat osiemdziesiątych modę prezentowano jedynie dwa razy do roku, na jesiennych i wiosennych targach w Poznaniu. Jednak od paru lat trudno dokładnie policzyć, ile w ciągu roku odbywa się w Polsce imprez tego typu. Część ma zasięg...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta