Wizerunek aktora w reklamie filmu
Wizerunek aktora w reklamie filmu
Umowa producenta filmu z aktorem o wykorzystanie wizerunku i głosu aktora w reklamie i promocji filmu uprawnia producenta do wyrażenia zgody na zamieszczenie zdjęć aktora w książce związanej tematycznie z fabułą filmu. Takie wnioski płyną z wyroku Sądu Najwyższego z 20 kwietnia 2004 r.
Taką umowę z producentem filmu "Quo vadis" - firmą Chronos Film - zawarł Bogusław Linda. Jedenaście miesięcy przed premierą filmu ukazała się książka wydana przez jedną z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)