Snobizm i gwarancja
Snobizm i gwarancja
Wszystkie markowe produkty sprzedaje się lepiej niż nieznane. Biżuteria jest produktem specjalnym, ale nawet bardziej niż inne towary podlega tej zasadzie. Jej wartość często zależy od tego, czy powstała w pracowni słynnego producenta, w domu mody, czy też w nieznanym warsztacie rzemieślniczym.
W przypadku niektórych wyrobów bardzo łatwo poznać, kto je zaprojektował. Swój styl mają Chopard, Graff, Hirsh. Bardzo łatwo rozpoznawalny jest pierścionek Cartiera, składający się z trzech obrączek, który z mniejszym lub większym sukcesem naśladują inni słynni jubilerzy; zrobił to nawet de Grisogono w ostatniej kolekcji. Podobnie jest z opakowanymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)