Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Snobizm i gwarancja

25 września 2004 | Promocyjny | DW

Dlaczego ważna jest marka

Snobizm i gwarancja

Wszystkie markowe produkty sprzedaje się lepiej niż nieznane. Biżuteria jest produktem specjalnym, ale nawet bardziej niż inne towary podlega tej zasadzie. Jej wartość często zależy od tego, czy powstała w pracowni słynnego producenta, w domu mody, czy też w nieznanym warsztacie rzemieślniczym.

W przypadku niektórych wyrobów bardzo łatwo poznać, kto je zaprojektował. Swój styl mają Chopard, Graff, Hirsh. Bardzo łatwo rozpoznawalny jest pierścionek Cartiera, składający się z trzech obrączek, który z mniejszym lub większym sukcesem naśladują inni słynni jubilerzy; zrobił to nawet de Grisogono w ostatniej kolekcji. Podobnie jest z opakowanymi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 3340

Spis treści
Zamów abonament