Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warunków umowy trzeba dopilnować

25 września 2004 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

Ubezpieczenia majątkowe Na razie klienci są na słabszej pozycji

Warunków umowy trzeba dopilnować

Firmy ubezpieczeniowe nadal czują przewagę nad konsumentami - twierdzili uczestnicy piątkowego seminarium w "Rzeczpospolitej"

FOT. ARTUR PAWŁOWSKI

Firmy ubezpieczeniowe nadal nie traktują swoich klientów jak partnerów, mimo że łączą je z nimi umowy wzajemne. Często negują prawo do odszkodowania, zaniżają je, a w sprawach spornych każą iść do sądu.

- Odpowiedź, jaką otrzymuje od zakładu ubezpieczeniowego klient, przypomina często decyzję administracyjną. Firmy ubezpieczeniowe nadal czują przewagę nad konsumentami, jakby były urzędami i decydowały o przysługujących im uprawnieniach - podkreślał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3340

Spis treści
Zamów abonament