W reklamie też obowiązują zasady
08 stycznia 2005 | Ekonomia | ND
Precedensowe oskarżenie przeciwko Media Markt W reklamie też obowiązują zasady Reklamodawcy nie mogą kierować się wyłącznie chęcią zysku. Obowiązują ich zasady uczciwości. Za ich złamanie konsekwencje może ponieść Media Markt, jedna z największych sieci sprzedaży sprzętu RTV i AGD.
"Nie dla idiotów" - to hasło kampanii reklamowej potentata handlowego skłoniło w piątek Urząd Ochrony Konkurencji i...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta