Wojna o reklamy
28 kwietnia 2005 | Ekonomia | AB
EUROZET Rosną zyski grupy Wojna o reklamy Poprawa koniunktury na reklamowym rynku korzystnie wpłynęła na wyniki Grupy Eurozet, właściciela Radia Zet. Jej ubiegłoroczny zysk netto wzrósł prawie dwukrotnie.
- Nie da się zaprzeczyć, że na radiowym rynku koniunktura się polepsza, ale jej efekty w dużej mierze przechwytują stacje publiczne. To nowy, niebezpieczny z punktu widzenia rynku trend - ocenia...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta